Reklamsız Porno

Reklamsız Porno
Şişko Adam Sokakta Para Karşılığı Ayarladığı Lolita Kız İle Sex Yapıyor Mahallede esnaf olan hasan amca işyerini kapattıktan porno izle sonra caddeden evine doğru gidiyordur daha sonra parkta oturan sarışın bi kız ona laf atar naber şişko diye hasan amcada kıza der ne diyorsun sen ne işin var bu saatte burada götten sikiş kızda ona der param yok sokakta kaldım para versene der hasan amcada para verirsem sikerim ama der kızda kabul eder ve otele giderler güzel bir sakso ve sikiş başlar gerisini anlatmayalım iyi seyirler. Kategori: http://xturkcepornofilmler.blogspot.com/2016/07/reklamsz-porno.html

HD Pornolar


Güzel Türbanlı Pornosunda çekici ve bir o kadarda sexi güze türbanı kadın bu porno filmde uzun bir şekilde ve yedirerek. Bu pornoyu çok beğeneceğinizden süpemiz yok, kaliteli bir porno film olmuş gerçekten herkese iyi seyirler. Türk Türbanlı Oral Yaparken kocası ile konuşup onu daha fazla tahrik etmeye çalışıyor ve adam ise karısının bu muamelesine karşılık ona tadı nasıl diye soruyor.

BALDIZIM ile BANYODA SİKİŞ İTİRAFIM

BALDIZIM ile BANYODA SİKİŞ İTİRAFIM

 

Merhaba değerli porno izle okurları ben Yusuf Yalovadan Size anlatacağım bu ikinci hikayem de Yalova da geçmektedir. Ayrıca bu hikayeyi kendi kendime düşünmeye başlasam olanlar oluyor ve menilerim dökülmeye başlıyor.Bazı nedenlerden dolayı abimlerde kalmam gerektiğini biliyordum Hem abimlerde kalmak hemde azıcıkta olsa degişik bir ortamın havasını solumak wardı.Birgün Yengemin kuzeni yani abiminde baldızı ebru oda sanıyorum ki hava degisikligine iten sebepleri vardı bu arada ebruyu hiç görmedim ve tanımıyordum gördüysem bile abimin ve yengemin dügününde görmüş olabilirdim ebru cok güzel bir manitaydı neyseki ebru cok güzel bir kız oldugundan biraz dekolte giyinmeyi sever ve bende bu davranısı yüzünden her gece 31 cekerdim düşünerek tabi ebruyu ve her türlü zewke gelir boşalmayı bir görev bilip gece faaliyetlerimde işimi yapardım.24ekim carsamba günüydü akşam erken eve geldim söylemeyi unuttum abim ve porno yengem beraber calışabildikleri Sigorta işine girmişlerdi akşam oldu yemege oturduk hep beraberce yemegimizi yedik kalktık masadan yengemin cay kahve faslı derken birer sigara içtik ve sonraki aşamada cok güzel filmler wardı birisini izlemeye başladık saatte epeyce geç olduktan sonra abimle yengem bize müsade diyerek yarın malum iş başı yapıcaz biz yatalım diyerek kendi yatak odalarına gectiler.( baldız sex hikayeleri )ben hemen düsünmeye başladım ne yapsam da şu güzel ebruyu sikebilirdim diye düsünürken aklıma bir hinlik girdi ebrucum ben banyo yapıcam ve sen beni bekleme yat dedim uykum yok ama istersen sana yardım edebilirim cevapını aldım bu bekledigim bir iletiydi bende ebruya karsılık tabi canım neden olmasın ki oluurr diyerek kıza porno karsı biraz tebessüm ettim oda karsılıgını werdi o zaman ben banyoya giriyim üstümü cıkarıyım sende gel belimi ovalarsın dedim oke dedi banyoya girdim anadan dogma soyundum girdim ama dayanamadım kendimi sabunlamadan cagırdım ebruyu ve beni sabunlamaya başladı ve bana her dokunusu benim gözlerimin kaymasına ve yarragımın dikilmesine neden oluyordu ebrunun dokunusları bir an hiç bitmesin diye yalvardım tanrıya cok acayip oluyodum düsünebiliyomusunuz? ve bir ara sordu yusuf sen hastamısın yo hayır ne alakası war dedim halbuki bende boşaldıgımın farkında bile degilmişim bir ara beni kendisine bogaz bölümünü lifleyecekken benim taş gibi olan aletimi görünce one öyle neye benziyor olabilir sence ebru dedimoda ne oldugu degilde kaCcm? ( porno hikayesi )neden bu kadar büyük oldugunu sordu bende 19 20cm var heralde bende sence kalınmı diye sordum hemde cok dedi dokunabilirmiyim dedi bende ewt cevapını werdim elleyince bide baktı ki sen boşalmıssın evet elindeki menimin kokusunu koklayınca bir tuhaf oldu ebru ve ben ebruyu dudaklarından öperek gıdıgını yalamaya başladım öpüşmemiz kısa sürdü ama ben gögüslerine indim başta seri hareket ederek ebrunun bal kutusunu yaladım bu böle olmıcak amcıgını ikiye ayırdım ve dilimi sokmaya başladım ve haykıra haykıra boşalttım ve zewk sularını icmeye başladım ebru benim icim dibi olmayan şelaleydi biraz gecmedi elini göt deligine sokup sokup genişletiyordu bir saat agzımla ebrunun amını sikmeye dewam ettim ve birden ebru kalktı yusuf şimdi sıra bende dedi hem banyoda uzandım belimi duvara werip ebrunun köpek durusu waziyetinde 19 20 cm lik yarragımı yalamaya başladı hiç cıkarmadan 16 17 dakika yaladı saksafon cekti sanki lolipop emiyordu ve menilerimi de ziyan etmeden yutuyordu sagolsun hiç zeval etmedi yani sonra 45 dakika da götünü siktiren ebru başlarda acıdıgını buzewki tatmadıgını söledi önce kremledim ne kadar krem warsa yedirdim götüne hani götünü parmaklamıştı ya o güzel götünü sikerken 2 defa uzun uzun icine boşaldım ama götüne girerken de hiç zorlamadı acıyordu ama biraz gecti ve zewk cıglıklarıyla beraber yusuf türk porno sen bir harikasın demesiyle bittim demeyi de unutmadı ve en son olarak benimle bir defa da beraber banyo yaparak sewiştik bu hikayeyi okucaklar… ( ensest sex hikayesi )

http://xturkcepornofilmler.blogspot.com/2016/01/baldizim-ile-banyoda-sikis-itirafim.html

Temizlikçi Kadın Sex Hikayesi

TEMİZLİKÇİ KADININ SİKİŞ PORNO HİKAYESİ


Merhaba ismim Buse, herkesin sikiş o kadar güzel ki benimde olmalı diye düşündüm ve yakın bir zamanda başımdan geçenleri evli bir bayan olarak yazıyorum 35 yaşında oldukça tatlı balık etli taş gibi bir kadınım.Aile içerisinde olan geçim problemi benide mecburen çalışmaya mecbur bıraktı evlere temizliğe gidiyorum.

Lafı uzatmanın porno izle anlamı yok hemen kısaca hikayemi bahsedeyim. Bir gün evde otururken yabancı bir numara aradı. Evine temizliğe gittiğim bir arkadaşından numaramı aldığını ve öğretmen olduğunu söyledi. Neyse konuştuk ve anlaştık onun da evine temizliğe gidecektim. Hemen ertesi gün evine gittim ve kapıyı çaldım. Genç bir delikanlı kapıyı açtı. Ben de her halde bu oğlu falan dedim. Neyse öğretmenin adını söyledim ve o benim içeri girin dedi. İçerisi darmadağın bir haldeydi. Bekar evi olduğu için çok kötü durumdaydı. Bana temizlik malzemelerini verdi ve kendisi odasına çekildi. Ben önce salonu toparlayarak işe başladım. Daha sonra da süpürdüm. Koltukların altını da temizlemek gerekiyodu. Ama tek başıma yapamazdım. Ben de hemen odasına gittim ve kapıyı çalmadan açtım. Öğretmen bilgisayardan porno izliyordu ve yarrağı elindeydi. Girince öylece bakakaldım.
Kocaman bi yarağı vardı. Geri çıkıp hemen kapıyı kapattım ve dışarıdan koltukların altını temizlemem lazımdı da yardım istiyecektim dedim. Salona gittim ve 2 dakika sonra arkamdan geldi. Üstüne bi şort giymişti ama siki hala dimdik duruyordu. İçimden şu temizlik hemen bitse de gitsem diyodum. O çekyatları kaldırıyordu ben de altını süpürüyordum. Ama bunu yaparken sürekli götümü kesiyordu. Sonra bende özür diledi ve bekarlık hali olduğunu söledi. Ama bana beni anlayın sevgilimden 3 ay önce ayrıldım ve ilk defa bir bayan eve geldi bu yüzden de dayanamadım dedi. Siki iyice kalkmıştı evden kaçsam mı diye bi düşündüm ama akşam eve gidince kocam temizlik parasını sorardı. Neyse koltuklar bitti ve tuvalete girdi. O sırada ben de camları silmeye başlamıştım işimi bitirince ben de tuvalete girdim. Ama yerler döl içindeydi. Demekki tuvalete boşalmak için girmişti. Tuvaleti iğrenerek temizledikten sonra banyoya geçtim. Kendimce banyoya girdikten sonra hep temizlerim ardından yıkanırım diyerek altımda şortum üzerimde sütyenim kalacak şekilde soyundum. Ama temizlik yaparken birden ayağım kaydı ve düştüm öylece kaldım kalkamadım. Ama ondan yardım da isteyemezdim çünkü yanlış anlardı. O sırada kapıya geldi ve kapımı çaldı. Ne oldu gürültü duydum dedi. Ben de düştüğümü ve kalkamadığımı söyledim. Hemen içeri girdi ve beni oradan kaldırdı. pornizle Kucağına alarak odasına götürdü. Kendi yatağının üzerine yatırdı. Daha sonra elleri ile ayak bileğime kas gevşetici sürüp ovalamaya başladı. ama her defasında yukarı çıkıp bacağımı ovalıyor du.
Artık ben de tahrik olmaya başlamıştım. Çok hoşuma gidiyordu. Aniden ellerini göğüslerime attı. Artık dayanamayacağım dedi ben de dayanacak halde değildim. Azmış bir halde dudaklarına yapışıverdim. Şortumu ve sütyenimi indirdi. Daha sonra da külotumu çıkardı. Dilini amımın üzerinde gezdiriyor beni zevkten uçuruyordum Dilini AMIMA sokuyordu adeta beni zevkten uçuruyordu o an kendimden geçerek saçlarını okşayarak bacak arama doğru bastıyor ve inleyerek içime kökle erkeğim diyerek inliyordum ahhhh daha cok sokkk erkeğimmmm diyordum o an. Çok zevk alıyordum. Hemen Yarrağını tükürükleyip amcığıma dayadı. Sikinin ucunu amımın içine soktu. O soktukça ahhh diye inlemeye başladım. Hem acı çekiyor hem de tadmadığım zevki tadıyordum. Sikini hafif hafif sokup geri çekiyordu. Son olarak köküne kadar girmişti. Şimdi acı çekmiyor çok zevk alıyordum. Harika bi şeydi. Bu şekilde bi saat sikti beni. Götümden de istedi ama daha önce hiç yapmadığım için kabul etmedim. Artık işimiz bitti ve giyindik bana temizlik parasından fazlasını verdi. Artık her hafta gidiyorum hem kendimi siktiriyorum hem de evini temizliyorum. Her şey çok güzel.

Gönderen: Temizlikçi Kadın Sex Hikayesi

Anahtar: temizlikçi kadın pornosu, temizlikçi kadın sikiş hikayesi, aldatan kadınlar, ev porno hikayeleri, sikiş hikayeleri, sex itirafları, sex masalı, erotik porno hikayeleri, gerçek yaşanmış sex hikayeleri, yaşanmış gerçek sex hikayeleri, itiraf edenler x, sikiş hikayesi oku, resimli sex hikayeleri, götten sikiş hikayeleri, http://xturkcepornofilmler.blogspot.com/2016/01/temizlikci-kadn-sex-hikayesi.html

Türk Liseli Pornosu

Sikiş Ekibi Sizlere en iyi porno koleksiyonu vermek icin calisiyor . Tum konulu porno videolar elle eklenerek ve sadece en iyi pornovideolarini listeliyoruz.! Porno video arsivlerinide kategorilerine gore siralamis halde yayina sokuyoruz Bize yardım etmek ister misiniz? Bize destek olmak icin lutfen bizi takip edin ! Eger iyi bir türkçe sesli porno izleme sitesi olmamizi istiyorsanız gorus ve isteklerinizi bize bildiriniz. http://xturkcepornofilmler.blogspot.com/2015/12/turk-liseli-pornosu.html

Önceki Kayıtlar